Senaste nytt

Amex Centurion-förmåner

Kanske precis när platserna släpps då. I september hade de inte biljetter till ett enda event inklusive de utomlands, Förutom sitt egna Maggio event såklart.
Ja 2026-biljetterna kom ju sent, när jag frågade dem om det så var det pga att avtalet med diverse eventbolag inte var klart än. Eller tänker du på event som inte är konsert och sport?

Jag tänkte på samtliga events vinprovningar (centurion living?), konserter osv allt var fullbokat både i Sverige och utomlands. Även Maggio var fullbokat men där kunde de ”lösa plats” när jag pratade med dom.

Living är ju sådär nuförtiden. Visst vinprovningen är gratis men de andra kostar ju en liten slant. Rundtur på Maison Joseph Drouhin med lunch kostar €4000 tex :)

Angående konserterna finns det ju rätt många biljetter kvar nu? De ligger ju inte under Offers eller Living i appen utan under Entertainment.

Finns tre olika kategorier av biljetter på Entertainment.

Boka hel VIP box - Gå in via premium ingången, ha en hel box där du och dina närmaste tiotalet vänner kollar eventet och beställer käk/dricka på plats.

Lounge seats - premium ingång, numrerade platser i anslutning till lounge där du får gå in och beställa dricka och snacks, dyker du upp tidigt kan du också sitta och käka.

Premium tickets - premium ingång, vanliga sittplatser i arenan (bra läge), tillgång till lounge men är en bit att gå så inget man gör under eventet till skillnad från de andra, tror heller inte du får ta med något ut ur loungen.

Toppen