Nej.kultingen skrev:Försvinner mina intjänade 200’ MR bonusOm jag skulle uppgradera?Klicka för att utvidga...
Glöm inte att gå in på chatten och aktivera 2500 kr mat. Ni hittar erbjudandet i experienceappenValley skrev:Det blev att slå till. När jag räknade efter vad det skulle innebära på årsbasis blir det inte normalt dyrare än den kombon jag använder idag.Jag kan byta ner mig till Gold hos E C och jag har inte glömt vad försäkring för hyrbilen vi hade vid en reparation kostade.Summa summarum går det i princip på ett ut. Kom också på att vi även kommer handla lite maskiner och ny dator å telefon till jobbet, så beloppsgränsen för bonus är så gott som uppfylld redan nu.Klicka för att utvidga...
Tack för tipset. Skall göras omgående.Carl-Gustaf Jönsson skrev:Glöm inte att gå in på chatten och aktivera 2500 kr mat. Ni hittar erbjudandet i experienceappenKlicka för att utvidga...
Om du uppfyller kraven för kampanjen (inte haft Amex senaste 6 mån + uppnår spend-kravet) så hade jag utan tvekan testat Platinum. Om du inte känner att du får bra valuta för avgiften är det ju bara att byta kort efter att då fått signup-bonusen.addese skrev:Står i valet och kvalet i att byta ut mitt nuvarande kort hos marginalen till ett Amex Gold alt. Platinum - men tycker spontant att kostnaden för platinum är i högsta laget. Är mervärdet såpass mycket bättre så det ändå är värt det kontra ett Gold?(Överväger ett platinum speciellt nu med tanke på kampanjen som går nu, där man får 1 000 000 mr poäng.)Klicka för att utvidga...