evr skrev:Hej! Amex har nu kampanj då man får 20% extra när man överför MR till EB.Gäller 3-26/10. Typiskt att man förde över 2.2m poäng igår!Klicka för att utvidga...
EBGGOT skrev:Är detta en riktad kampanj? Hittar inget under min sida ....Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Typiskt, har just fört över de 220k man fick för att skaffa Platinum.Klicka för att utvidga...
Samma sak här, inget speciellt på min sida heller. Hur ser det ut på din sida @evr ?EBGGOT skrev:Är detta en riktad kampanj? Hittar inget under min sida ....Klicka för att utvidga...
Jensik skrev:Samma sak här, inget speciellt på min sida heller. Hur ser det ut på din sida@evr?Klicka för att utvidga...
Ludvig Skalme skrev:När man flyttar över poängen så visas bara poängen för den vanliga växelkursen. De extra 20% kommer som en separat post när poängen flyttats över till SAS. Jag har pratat med kundtjänst om detta.Klicka för att utvidga...
Det var exakt detta de sa till mig när jag ringde AMEX - de kommer först in när kampanjen har slutat. Erbjudandet gäller alla kunder som växlar över MR till EuroBonuspoäng, oavsett om man har fått mailet eller ej.peng skrev:Förra året så kom de extra 20 procenten några dagar efter att kampanjen slutat som en egen post.Klicka för att utvidga...
Jag undrade exakt det! Tack för beskedet.evr skrev:Ett tips, överförda poäng från MR räknas som nivågrundande på fly premium.Klicka för att utvidga...
gastronaut skrev:Hur snabbt brukar EuroBonuspoängen bli krediterade?Klicka för att utvidga...