L
Ludvig Skalme
Guest
gastronaut skrev:Hur snabbt brukar EuroBonuspoängen bli krediterade?Klicka för att utvidga...
För mig var dom på kontot dagen efter.
gastronaut skrev:Hur snabbt brukar EuroBonuspoängen bli krediterade?Klicka för att utvidga...
evr skrev:Typiskt att man förde över 2.2m poäng igår!Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Shit va surt! Undrar om Amex kan vara schyssta och fixa det ändå?Klicka för att utvidga...
Med risk för att det ändrat sig på sistone, men sist jag kollade så var det 11:1, dvs 100000/11 i ditt exempelElias Ahlstedt skrev:Hej! I "normala" fall, vad är växlingskursen mellan Amex MR-poäng eller vad det heter, och Eurobonus-poäng? Säg att man har 100000 MR-poäng, hur många Eurobonus-poäng genererar dessa vid inväxling?MVHEliasKlicka för att utvidga...
Elias Ahlstedt skrev:Hej! I "normala" fall, vad är växlingskursen mellan Amex MR-poäng eller vad det heter, och Eurobonus-poäng? Säg att man har 100000 MR-poäng, hur många Eurobonus-poäng genererar dessa vid inväxling?MVHEliasKlicka för att utvidga...
Tråkigt för oss men ändå rätt logiskt väl? Om de vet att folk kommer föra över i alla fall behöver man ju inte ge en kampanj för det.FilipJ skrev:Påminnelse (?) om att det blir sämre ratio from. september. Från 11:1 till 12:1... Tråkigt att det inte kom en kampanj innan med 20% extra.Klicka för att utvidga...
Såklart superlogiskt. Men utifrån vad jag förstått har denna kampanj varit hyfsat återkommande, men inte sett den på ett tag. Hur som helst, poäng kommer att konverteras! For the greater good!palmen skrev:Tråkigt för oss men ändå rätt logiskt väl? Om de vet att folk kommer föra över i alla fall behöver man ju inte ge en kampanj för det.Klicka för att utvidga...
FilipJ skrev:Påminnelse (?) om att det blir sämre ratio from. september. Från 11:1 till 12:1... Tråkigt att det inte kom en kampanj innan med 20% extra.Klicka för att utvidga...
Rätt. Står på senaste fakturan:Myllys35 skrev:Är det inte from oktober?Klicka för att utvidga...