pellemaklare
New member
Såg att AMEX platinum åter har Hilton Gold som förmån.
SNIFF skrev:Finns redan en tråd om det här. (Som jag inte kan hitta för stunden...)Där har det också framkommit att Accor Platinum verkar ha försvunnit.Följande medlemsprogram finns att tillgå med American Express platinum, saxat från hemsidan 20160604:Club Carlson - GoldHilton Worldwide Hilton HHonors - GoldMeliáRewards GoldScandic Friends - 3rd floorShangri-La Golden Circle - JadeStarwood Preferred Guest Member - GoldKlicka för att utvidga...
Accor Platinum forsvinner også for Centurion medlemmer, men opprettet en ny konto, og fikk som du nevnte i det minste Plat ut 2017.Stefan62 skrev:Det är väldigt beklagligt att Accor Platinum försvinner, men inte helt oväntat nu när de gör om hela LeClub-programmet. För egen del så är det just Accor Platinum som förgyllt många hotellvistelser. Senast förra helgen på Sofitel i Budapest - uppgradering till junior svit och självklart lounge-access.Ett tips är att på något sätt skaffa Accor Platinum då man skriver på hemsidan att alla kort får giltighetstid under hela 2017, därefter tillämpas de nya reglerna.Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Det är väldigt beklagligt att Accor Platinum försvinner, men inte helt oväntat nu när de gör om hela LeClub-programmet. För egen del så är det just Accor Platinum som förgyllt många hotellvistelser. Senast förra helgen på Sofitel i Budapest - uppgradering till junior svit och självklart lounge-access.Ett tips är att på något sätt skaffa Accor Platinum då man skriver på hemsidan att alla kort får giltighetstid under hela 2017, därefter tillämpas de nya reglerna.Klicka för att utvidga...
Finns en lång diskussion om saken på forumet också (även om det gäller Guld numera):PelleMaklare skrev:Hittade den här länken om att få Accor Gold,Buying Le Club Accorhotels Gold Elite Status — The ShutterwhaleKlicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Finns redan en tråd om det här. (Som jag inte kan hitta för stunden...)Där har det också framkommit att Accor Platinum verkar ha försvunnit.Följande medlemsprogram finns att tillgå med American Express platinum, saxat från hemsidan 20160604:Club Carlson - GoldHilton Worldwide Hilton HHonors - GoldMeliáRewards GoldScandic Friends - 3rd floorShangri-La Golden Circle - JadeStarwood Preferred Guest Member - GoldKlicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Det går att skicka in en ny ansökan varje år som jag förstått det.@Stefan62har säkert koll!Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Hur och när försvinner Accor Platinum? När jag loggar in på min profil så är jag Platinum till december 2017.Klicka för att utvidga...
Christin skrev:Är det någon som vet hur lång tid det tar innan guld går igenom hos hilton efter att man lagt in hilton nummret på amex platinum sodan?Klicka för att utvidga...
Det tog några timmar för min del, är medlem sedan flera år tillbaka.Christin skrev:Är det någon som vet hur lång tid det tar innan guld går igenom hos hilton efter att man lagt in hilton nummret på amex platinum sodan?Klicka för att utvidga...