ANA:s nya Boeing 777 1:a klass och Business kabiner

• Thread starter Thread starter Homer
  • Start date Start date
Så köper man två biljetter i first så får man trängas där i hytten. Får ju hoppas det är blocked seat om man reser ensam

Verkar som den tidigare "listan" där nya kabinen är kommer ändras...

ANA-Business-Class-The-Room-31.jpg

Which Routes Feature ANA's New Boeing 777 First & Business Class Cabins?

All Nippon Airways has an incredible new first & business class product on select Boeing 777-300ERs. Here are the routes with these planes.

cropped-cropped-favicon.png

onemileatatime.com

Dock kan jag inte se nya kabinen på några USA rutter när jag bläddrar på ana hemsida från ca 26/3

Får se om det kommer ändra sig framöver...

Andreas Ekman skrev:Verkar som den tidigare "listan" där nya kabinen är kommer ändras...Which Routes Feature ANA's New Boeing 777 First & Business Class Cabins?All Nippon Airways has an incredible new first & business class product on select Boeing 777-300ERs. Here are the routes with these planes.onemileatatime.comDock kan jag inte se nya kabinen på några USA rutter när jag bläddrar på ana hemsida från ca 26/3Får se om det kommer ändra sig framöver...Klicka för att utvidga...
Finns från USA iaf. Fick igår tag i två bonusplatser i The Room SFO-HND den 5 april.

Ja sfo verkar vara den i usa som fått den nya, men ord från tidigare verkar vara borta

Back