Då hade jag köpt biljetterna cash istället...JacobGBG skrev:Min fru sköt starkt ned förslaget att lägga till en övernattning, en extra leg och ca 12h+ till på resande fot oavsett klass.Ibland får man ta en för laget..Klicka för att utvidga...
50kkr i ekonomi för att åka enkel resa med 4 till BKK imorgon, som billigast har det varit nere på 35k (jag har hårdbevakat sedan i Augusti). Njaaa....palmen skrev:Då hade jag köpt biljetterna cash istället...Klicka för att utvidga...
OK, fullt förståeligt i så fall.JacobGBG skrev:50kkr i ekonomi för att åka enkel resa med 4 till BKK imorgon, som billigast har det varit nere på 35k (jag har hårdbevakat sedan i Augusti). Njaaa....Ska försöka få till en cash upgrade på sista sträckan dock. Returen är i C så jag får min fix till slut oavsett.Klicka för att utvidga...
Kanske försöka med ett par dagars romantisk/gastronomisk staycation i Paris först och sedan CDG-TPE-BKK?JacobGBG skrev:50kkr i ekonomi för att åka enkel resa med 4 till BKK imorgon, som billigast har det varit nere på 35k (jag har hårdbevakat sedan i Augusti). Njaaa....Ska försöka få till en cash upgrade på sista sträckan dock. Returen är i C så jag får min fix till slut oavsett.Klicka för att utvidga...
Christiansson skrev:Kanske försöka med ett par dagars romantisk/gastronomisk staycation i Paris först och sedan CDG-TPE-BKK?Klicka för att utvidga...
Du får en tyst minut av mig...JacobGBG skrev:Min fru sköt starkt ned förslaget att lägga till en övernattning, en extra leg och ca 12h+ till på resande fot oavsett klass.Ibland får man ta en för laget..Klicka för att utvidga...
Med 5åring är det visst svårare men att flyga i C med barn är nog att föredra.JacobGBG skrev:Står inför samma kval som TS men med tillägget att business platserna kräver en övernattning på cdg. Ekvationen känns inte lika sexig då. Har även en femåring i släptåg.Alt 1. BusinessGOT-FRA-CDG övernattning CDG-TPE-BKKAlt 2. EconomyGOT-FRA-DEL-BKKKlicka för att utvidga...