bwr.service@bestwestern.comTonny Svensson skrev:Till vilken mail ska man skicka gällande statusmatch?Klicka för att utvidga...
Hilton och SPG är ju alltid trevligt att haErik M skrev:Jag kommer bo några nätter i Miami i höst. Är det bra med Best Western Diamond där?Finns det nåt annat hotellkort som är särskilt bra att ha sydöstra USA?Klicka för att utvidga...
Kronholm skrev:Om man bokar mer än ett rum, gäller då uppgradering, vouchers etc för alla rum? Är BW Diamond.Klicka för att utvidga...
nu har jag vid två tillfällen bokat två enkelrum och reglerna är tydliga, vouchers gäller bara för mitt rum/kort. Några uppgraderingar såg jag inte till (mer än en flaska Loka på rummet) men faktiskt lyckades jag få dubbla drinkkuponger i Eskilstuna.Cristoffer Cedergren skrev:Det gäller inte äns om du bara har bokat ett rum och viftar med Diamondkortet vid incheckKlicka för att utvidga...
Herrgud dom gav dig TVÅ??? Rama in dom //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.pngKronholm skrev:nu har jag vid två tillfällen bokat två enkelrum och reglerna är tydliga, vouchers gäller bara för mitt rum/kort. Några uppgraderingar såg jag inte till (mer än en flaska Loka på rummet) men faktiskt lyckades jag få dubbla drinkkuponger i Eskilstuna.Klicka för att utvidga...
får inte länken att funkaCristoffer Cedergren skrev:För er som tröttnat på BW men fortfarande har status så går det att matcha mot Choice:Nordic Choice - It's a match | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Slogs ihop med den här tråden: Choice - Statusmatcher med andra (nordiska) hotellkedjor till 30 Juni | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorKronholm skrev:får inte länken att funkaKlicka för att utvidga...
KNA skrev:"Vi har uppgraderat våra hotellförmåner så att du som medlem alltid ska känna dig extra välkommen när du checkar in hos oss. Rabatten i restaurangen är nu mer generös och vi har återinfört möjligheten för våra mest lojala medlemmar att välja mellan rabatt eller extra poäng"Högre belopp på vouchern eller välja poäng igenFörmåner och villkorKlicka för att utvidga...
jerixon skrev:En sidofråga -Någon som matchat Hilton Diamond eller CCC och fått den nya Diamond Select nivån som status?
Alltid bra med lite extra poängKlicka för att utvidga...