Är väl bara att byta bättre hälft!? Att hålla på och avboka resor sådär är ju inte gångbart i längden...Kandinsky skrev:Synd att behöva släppa dem, men klaffade inte med den bättre hälftens schema.Klicka för att utvidga...
Är väl bara att byta bättre hälft!? Att hålla på och avboka resor sådär är ju inte gångbart i längden...Kandinsky skrev:Synd att behöva släppa dem, men klaffade inte med den bättre hälftens schema.Klicka för att utvidga...
Kan bara svara för mig själv, mig veterligen är det bara SAS som flyger direkt Köpenhamn - New York.Ano skrev:SamtligaSkriv gärna ut vilka flygbolag och flight-nummer bokningarna gäller, då det inte på något sätt är underförstått.Även om jag anar att väldigt många av bokningarna är med SAS-metall.Klicka för att utvidga...
Norwegian flyger den sträckan. Nu har dom ingen business, men vissa kallar det business att sitta där framme hos dem.Golfkillen skrev:Kan bara svara för mig själv, mig veterligen är det bara SAS som flyger direkt Köpenhamn - New York.Klicka för att utvidga...
Aha, med businesskabin också?011430121 skrev:Norwegian flyger den sträckan. Nu har dom ingen business, men vissa kallar det business att sitta där framme hos dem.Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Kan bara svara för mig själv, mig veterligen är det bara SAS som flyger direkt Köpenhamn - New York.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Norwegian flyger den sträckan. Nu har dom ingen business, men vissa kallar det business att sitta där framme hos dem.Klicka för att utvidga...
Delta flyger också, dock endast på sommaren. I år 25 maj till och med 4 september.Golfkillen skrev:Aha, med businesskabin också?Edit: fusk att ändra medan jag svararKlicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Kan bara svara för mig själv, mig veterligen är det bara SAS som flyger direkt Köpenhamn - New York.Klicka för att utvidga...
Tja,FlyingErik skrev:Inte säker på om det här är rätt tråd men jag kommer närmaste dagarna att avboka ett leg Tokyo - Köpenhamn med SAS business den 2017-08-26. Två PAX, är någon intresserad av att "överta" denna?Dvs vi kommer överens om tid för avbokning.PMa mig senast onsdag!Klicka för att utvidga...
Arv skrev:Kommer att boka av denna resa under dagen. Skicka PM om någon är sugen, så kan vi komma överens om exakt tid då den avbokas (i hopp om att den kommer upp som Award igen). Annars så bokas den av under eftermiddagen.Visa bifogad bild 62200Klicka för att utvidga...