Avis 10.000 eurobonus extra poäng

Tack, provade att göra en bokning med den, det gick inte att lägga in kupong koden direkt i bokningen såsom det gick med en tidigare kupong jag hade, man måste visa upp denna kupong vid disken, men för 10k poäng så är väl det värt det extra besväret.

Jackie skrev:Provade också att boka men hittade inte CPN rutan där man kan lägga in kupong koden :/Klicka för att utvidga...

Det går inte att lägga in koden under boknings processen, man får först göra bokningen och sedan gå till Car Rentals from Avis, Book Online Now & Save | Avis Car Rental | Avis Rent a Car och göra en modify på den gjorda bokningen, men som sagt med denna koden kan man inte lägga in den själv ändå, det kommer upp ett felmeddelande som säger att koden måste läggas in vid hyres disken genom att visa upp kupongen.

nissefalk skrev:Det går inte att lägga in koden under boknings processen, man får först göra bokningen och sedan gå tillCar Rentals from Avis, Book Online Now & Save | Avis Car Rental | Avis Rent a Caroch göra en modify på den gjorda bokningen, men som sagt med denna koden kan man inte lägga in den själv ändå, det kommer upp ett felmeddelande som säger att koden måste läggas in vid hyres disken genom att visa upp kupongen.Klicka för att utvidga...

Tack nissefalk!

Får hoppas att dem gör rätt för sig denna gången då, fick problem med de 4000 extra poäng sist för att hon som stod vid disken var ny (fick endast 1000 poäng).

Efter några samtal fram och tillbaka (efter ca: 3-4 veckor) så trillade resterande 3000 poäng in på kontot.

Intressant! Säker på att de går att nyttja av alla? Står ju coupon code... Är det för just denna eller står det samma nummer på alla? (Ni fick väl dessa på Diamond-eventet antar jag?)

Nu börjar jakten. Billigaste fyradagarshyra i Stockholmsområdet? Fick tips om Täby där jag hittade för 834. Dock ringde de efter bokningen och meddelade att grupp C ej fanns min helg och jag fick lägga på 200 för att få en högre klass.

Tackar för denna infon, hade en bokning på Alamo för 11 dagar i Miami i vinter. Vet att jag kollade Avis Eurobonus innan jag bokade och det var klart mycket dyrare. Nu gäller tyvärr inte 10k poäng under min tid där16-27/12 men priset halverades från min första bokning =)

Är ni säkra på att ni kan visa kupongen på telefonen eller på utskrivet papper?

Jag fick intrycket att man skulle lämna in den kupong man fick i original.

Det står "simply take this coupon" vilket jag tolkar som just denna kupong, inget om att det är ok att ha med en kopia av den.

palmen skrev:Är ni säkra på att ni kan visa kupongen på telefonen eller på utskrivet papper?Jag fick intrycket att man skulle lämna in den kupong man fick i original.Det står "simply take this coupon" vilket jag tolkar som just denna kupong, inget om att det är ok att ha med en kopia av den.Klicka för att utvidga...

En av några bra punkter om denna deal verkligen fungerar för alla, för min del var det samma pris på bokningen som jag redan hade så värt en chansning för att få 10k poäng istället för 2k som jag hade på min original bokning.

Jag har min hyra 6e till1 4e Oktober så får återkomma med hur det går.

Ser inte ut som att kampanjen innefattar hyror på NZ. Det brukar väl vara så att Australien och NZ ligger utanför sånna här erbjudanden?

Capa skrev:Ser inte ut som att kampanjen innefattar hyror på NZ. Det brukar väl vara så att Australien och NZ ligger utanför sånna här erbjudanden?Klicka för att utvidga...

Jag har gjort samma upptäckt, det verkar som Oceanien sällan (aldrig?) omfattas av den här typen av kampanjer, tyvärr.

Jag har en bokning, betald och klar, 5 dagar i Miami mitten på Oktober. Dock bokad 28/7. Behöver alltså boka om för att ha chans att applicera denna?

Nemo skrev:Jag lägger in några mer högupplösta bilder om det kan hjälpa.Visa bifogad bild 97844Visa bifogad bild 97845Klicka för att utvidga...

Tyvärr går det inte längre att lägga upp högupplösta bilder på bc.se, de skalas numera ned (med en ganska dålig funktion) till 900x600 (därför att en del personer gödslade reserapporterna med enorma mängder jättelika bilder, som de inte ens försökt redigera).

Högre upplösning än det då måste man använda en extern hosting site.

chazzie skrev:Jag har gjort samma upptäckt, det verkar som Oceanien sällan (aldrig?) omfattas av den här typen av kampanjer, tyvärr.Klicka för att utvidga...

Capa skrev:Ser inte ut som att kampanjen innefattar hyror på NZ. Det brukar väl vara så att Australien och NZ ligger utanför sånna här erbjudanden?Klicka för att utvidga...

Här har ni 3 som gäller i NZ

https://www.businessclass.se/forum/...ästan-hela-världen-boka-hyr-31-12-2019.97120/

https://www.businessclass.se/forum/threads/upp-till-6-000-poäng-med-europcar.97765/

https://www.businessclass.se/forum/...ast-31-10-2019-hämta-senast-15-12-2019.97366/

Back