bj%C3%B6rnhed
New member
28 bokningar blev det för mig. Sambon bokade 2 st
Har du och sambon parallelbokat eller har jag missat något med att man bara får poäng för en bokning?Fredrik K skrev:102 bokningar, två stycken varje helg hela året runt, fredag till måndag. Räknar med att boka av kanske 10-15 helger pga semester och annat, men likebra att safea upp. Jag har dock plockat ut domhär senaste helgerna så jag åker om en liten stund och lämnar tbx en lastbil och en octavia på min golf-bokningKlicka för att utvidga...
Ziddaz skrev:OT: Råkade nämna det hela på jobbets fredagsfika i förrgår, och var jag inte förklarad som galen innan så...Klicka för att utvidga...
Över en miljon poäng om du inte bokar av, galet!Fredrik K skrev:102 bokningar, två stycken varje helg hela året runt, fredag till måndag. Räknar med att boka av kanske 10-15 helger pga semester och annat, men likebra att safea upp. Jag har dock plockat ut domhär senaste helgerna så jag åker om en liten stund och lämnar tbx en lastbil och en octavia på min golf-bokningKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Har du och sambon parallelbokat eller har jag missat något med att man bara får poäng för en bokning?Klicka för att utvidga...