K
kristofergustafsson
Guest
Sökte en hel del förra veckan och då flöt det på bra. Men med jämna mellanrum verkar det rinna sirap i processorkärnorna.
JacobGBG skrev:Någon som nyttjat tjänsten på sistone? Går oerhört trögt för mig och med mina nuvarande flygmönster så är det ekonomiskt oförsvarbart att skaffa Expertflyer.Klicka för att utvidga...
henrik l skrev:Va sa! Experflyer eller KVS-Diamond hör ju till livets nödtorft oavsett resemönsterÅtminstone om man är freaquent flyer freakKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Var ska jag titta för att hitta HKG-PVG tillgänglighet (30/11 eller 1/12 2013)?Jag har funderingar på att ta genvägen köpa SPG 13000 -> Lanpass -> Jumbooze i Dragonair första klass för att få titta på the Wing.Men det känns inte värt att köpa om det inte finns availability.Klicka för att utvidga...
Magino skrev:Varför inte bara söka på ba.com. tror det ska fungera alldeles utmärkt.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Ahh, jag är så novis när det gäller EnVärld så jag får väl skaffa ett BA kontoKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Ahh, jag är så novis när det gäller EnVärld så jag får väl skaffa ett BA kontoKlicka för att utvidga...
Magino skrev:Just nu finns följandeHKG-PVG30/1108.00, 11.00 och 16.00 två platser i F med Dragonair1/1211.00 och 13.00 två platser i F med DragonairKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Försöker få Awardtraveler att visa Oneworld tillgänglighet men det visar bara 0 flights.Visst kan det vara så att det finns noll men jag tror inte det fungerar.Klicka för att utvidga...