VictorB
Medlem
Bose QC20i och QC20 för 2190kr. Unnade mig själv ett par QC20 som kompensation för att jag måste åka ekonomi till mitt utbyte i Taiwan i höst.
Bose Quiet Comfort 20 - Hages.se
Bose Quiet Comfort 20 - Hages.se
Ni som har ett par QC25/QC15. Hur är de att använda när man inte sitter på flyget eller tåget? Hur är ljudet? Kör ni fortfarande med dom då eller funkar ett par Sennheiser utan noise cancellation för 400 kronor lika bra?
Ljudet i QC25 är klart bättre än i QC20. Bytte till QC25 av skälet att ljudet i dessa är bättre, samt att de blockerar mer buller när man sitter på ett flygplan. Använder de även hemma för att lyssna på musik och stänga ute oljud från grannen (som är en respektlös idiot ibland).Ni som har ett par QC25/QC15. Hur är de att använda när man inte sitter på flyget eller tåget? Hur är ljudet? Kör ni fortfarande med dom då eller funkar ett par Sennheiser utan noise cancellation för 400 kronor lika bra?
Amen. Instämmer till fullo efter att ha testat både QC25 och QC20 på ett och samma flyg.Ljudet i QC25 är klart bättre än i QC20. Bytte till QC25 av skälet att ljudet i dessa är bättre, samt att de blockerar mer buller när man sitter på ett flygplan. Använder de även hemma för att lyssna på musik och stänga ute oljud från grannen (som är en respektlös idiot ibland).
Just nu har Webhallen medlemsrea (under 48 timmar).
QC25 för 1990:-
Medlemskampanj Oktober 2015 - WEBHALLEN.com
Just nu har Webhallen medlemsrea (under 48 timmar).
QC25 för 1990:-