Flying P skrev:Ok med andra ord räcker det men en sådan resan + lite annat... stämmer priset ca 15,000 SEK?Klicka för att utvidga...
kirtap13 skrev:Samma sak med mitt konto... då medlemsåret gick ut i maj ändrades gränsen till 1500TP för 2016 men nu igen ändrat till 800TP...Klicka för att utvidga...
Homer skrev:För 2016 återkvalade jag på 800 och som jag påpekade här ->BAEC-Gold, återkval på 800 Tier Points, fortfarande??? |så har mitt konto ändrats från 1500 och visar nu 800 för medlemsåret som slutar 2017.Klicka för att utvidga...
IPC_Mataveri skrev:Jag var inne på BA idag, nu har fru IPC guld på 800 TP och hon har kommit över dessa 800 TP.Men året tar slut i september, så allt kan hända med IT,n!Klicka för att utvidga...
henrik l skrev:Nu börjar det bli intressant.BA strulade ju till det förra året, fick silver, med helt riktigt korrigerades det till guld. Men på kortet stod det, som jag tidigare nämnt, valid until 07/2016, istället för 07/2015. Jag valde att göra en soft landing och samlade på mig 350 TP under mitt kvalår. I början av juni började det nya medlemsåret. Sidan glänser fortfarande i guld, kortet gäller fortfarande till 07/2016Jag återkvalar numera på 1500 TP, men än så länge är det fortfarande läge att säga "Thank you BA IT"Klicka för att utvidga...
pep skrev:Jeg er novice med BA, men forlader QRs FFP PC og bygger nu et BAEC gold op fra scratch. Skal naa 1500 TP of 4 BA-flights foer April 2020. Hvor lang tid er guldkortet gyldigt uden rekvalifikation (kan ikke finde denne information, sorry)?Klicka för att utvidga...
Plus 2 månaders grace....Canadien skrev:Du får det innevarande period plus nästa. Sedan halkar man ned till Silver i året därpå.Klicka för att utvidga...