Saknar vet jag inte, men de två siffrorna säger att du harstensth skrev:1/6Betyder det då att jag saknar 8000 poäng?För mellan 14 okt 2014 till 30 juni 2015 har jag ingen registrerad flygning.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Saknar vet jag inte, men de två siffrorna säger att du har40,000 baspoäng intjänade 2015-06-01 -> 2016-03-31Summan stämmer med vad jag har flugit i den perioden.48,000 baspoäng intjänade 2015-04-01 -> 2016-03-31I denna perioden får jag upp 40 000 poäng, då jag inte har några registrerade flygningar utöver dom andra. Ingen registrerad flygning mellan 14 okt 2014 till 30 juni 2015Kan ju vara fel i räkneverket, men kolla din historik och summera. Extrapoäng relaterade till flygning ska inte räkna upp i den siffran där du har 48,000Klicka för att utvidga...
Har flugit med Lufthansa och United Airlines i perioden, men dom står med som registrerade aktiviteter med baspoäng.Dr. Miles skrev:Det kan vara så att trådstartaren har flugit med SAS EuroBonus partner som inte ger några baspoäng. (t ex airBaltic, Etihad Airways)Klicka för att utvidga...
stensth skrev:Har flugit med Lufthansa och United Airlines i perioden, men dom står med som registrerade aktiviteter med baspoäng.Klicka för att utvidga...
Fredrik skrev:Jag antar att du menar efter 1 juni?Har flugit med LH och UA i innevarande period och fått poäng för dessa.När du säger att du inte har registerade flygningar mellan okt 14 och jun 15 undrar jag om du alltså inte flög något alls under den perioden? Det är nämligen så att flygningar utanför den existerande intjäningsperioden står uppsatta med 0 baspoäng.Stämmer, jag flög inget i den perioden[/QUOTE]Klicka för att utvidga...