D
daniel_se
Guest
Måste säga att Libratone Track Air+ känns full pot efter några dagars användning. Inte lika superb NC som 1000XM3 eller Bose QC, men ack så sköna att bära. Och caset går obemärkt ner i kavajen.
SilverJonten skrev:Nån som har en recension på AirPods Pro såhär tidigt?Jag är riktigt sugen på att byta mina BeatsX mot ett par nämligen.Klicka för att utvidga...
SilverJonten skrev:Nån som har en recension på AirPods Pro såhär tidigt?Jag är riktigt sugen på att byta mina BeatsX mot ett par nämligen.Klicka för att utvidga...
Thornado skrev:Nu har jag också köpt ett par Airpods Pro idag.Inköpta på Apple Store i Las Vegas så blev priser 2622 SEK med mitt Curve, så den svaga kronan till trots så blir det ändå en hyfsad prisskillnad mot för att köpa i Sverige.Har bara hunnit testa dem lite kort på hotellrummet än, men än så länge känner jag mig imponerad. Sitter bra i öronen (och jag har öron som inte passar så bra till många lurar - vanliga airpods hade jag aldrig vågat ha då jag troligtvis skulle tappa dem första dagen), ljudet och brusreduceringen känns helt OK än så länge, och allting "bara funkar" väldigt smidigt och bra.Det enda som jag tycker är totalt vansinne (vi får väl se hur störande det blir i dagligt användande) är att det inte finns möjlighet för någon form av volymkontroll från lurarna.(edit: sen kan jag tycka att det är lite trist att de inte har support för mer än en samtidigt ansluten enhet också - skulle gärna ha dem kopplade till både telefonen och laptopen samtidigt)Klicka för att utvidga...
ptotheg skrev:Fungerar det inte precis som med vanliga airpods att du kan be Siri öka volymen med x procent? Tycker det funkar bra på språng bara man kommer över att man kan upplevas som en dåre som pratar med sig själv på gatanKlicka för att utvidga...
pedantic skrev:@andersson.jHar du hunnit flyga med AirPods Pro?Någon annan som brukar flyga med QC35 (eller Bose 700) som har testa att flyga med Airpods Pro istället? Misstänker att det inte är lika bra som over ear, men det kanske är tillräckligt bra?Beställde Bose 700 (Webhallen kampanjen för 3490) som ersättare till mina QC35II, men funderar på om man ska gå all in AirPods Pro istället, vore rätt skönt att inte behöva packa med stora bulkiga over ear lurar.Klicka för att utvidga...
pedantic skrev:@andersson.jHar du hunnit flyga med AirPods Pro?Någon annan som brukar flyga med QC35 (eller Bose 700) som har testa att flyga med Airpods Pro istället? Misstänker att det inte är lika bra som over ear, men det kanske är tillräckligt bra?Beställde Bose 700 (Webhallen kampanjen för 3490) som ersättare till mina QC35II, men funderar på om man ska gå all in AirPods Pro istället, vore rätt skönt att inte behöva packa med stora bulkiga over ear lurar.Klicka för att utvidga...
lucasd skrev:Det jag saknar med mina Airpods Pro är möjligheten att koppla dem till IFEn ombord. Det är lite synd, eftersom vissa hörlurar som man erbjuds är otroligt bristfälliga.Klicka för att utvidga...
Patrik skrev:Kolla in AirFly, borde lösa IFE problemet...Klicka för att utvidga...
Jag kan bekräfta att det är ännu jobbigare när en ramlar ut i Plus och hamnar 1) i en sovande passagerare bakoms sko och 2) i en väck i samma sovande passagerens filt!lucasd skrev:Ett problem jag upptäckte med Airpods Pro är att jag kan tappa dem om jag ligger ner och sover. Det är otroligt jobbigt i C-klass med flat beds.Klicka för att utvidga...
Jag flög med dem igår. IFE var som sagt ett problem så det blev mycket QC35. Jag ska kolla närmare på airFly.pedantic skrev:@andersson.jHar du hunnit flyga med AirPods Pro?Klicka för att utvidga...