rvarttinen
New member
agehall skrev:Inte så länge mitt motkrav att få träffa andra trevliga BC.se:are uppfylls!Klicka för att utvidga...
För min del fungerar både den 2:a och 9:e, med samma "motkrav" som agehall!
agehall skrev:Inte så länge mitt motkrav att få träffa andra trevliga BC.se:are uppfylls!Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:9:e funkar nog för mig...för oss GOTare...går ju SK173 på Söndag kväll 2230...ARN-GOTKlicka för att utvidga...
David skrev:Sen när flyger man raka vägen?Klicka för att utvidga...
mry skrev:jag flyger hem 21 på söndagen den 9:e till LLA så det går inge bra för mig...Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Julbordet serveras från 19.30.Klicka för att utvidga...
mry skrev:22:40 åker jag hem kom jag fram till nu, blandade tydligen ihop dagarna lite. Så om man äter snabbt går det kanske vid 19:30 den 9/12, fast det hade ju varit bra om de haft plats lite tidigare där på söndagen för då hade det ju inte varit några som helst problem...Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Vi får sova över i sthlm...inte värre med det...Sign me upKlicka för att utvidga...
David skrev:ARN-HEL-CPH-GOT eller ARN-MAN-CPH-GOT? ;-)Jag tar nog Blå Tåget upp på lördag morgon för att hinna träffa lite vänner i Uppsala/Stockholm. Hur tänker ni andra?Men kanske viktigast!bjornstom, när kan man anmäla sig formellt?Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Ja det är inte alls optimalt men vi har inte hittat 30 platser vid ett annat tillfälle.Klicka för att utvidga...