Var det en återmatchning? Dvs matchade du igen på tidigare matchat konto?Monkey_Class skrev:Tog ett dygn för mig att bli Diamond.Klicka för att utvidga...
Var det en återmatchning? Dvs matchade du igen på tidigare matchat konto?Monkey_Class skrev:Tog ett dygn för mig att bli Diamond.Klicka för att utvidga...
Nope. 1:a försöket.drW skrev:Var det en återmatchning? Dvs matchade du igen på tidigare matchat konto?Klicka för att utvidga...
Min med!Homer skrev:Fick ett brev...Gratulerar !
Din DIAMOND status är förlängdRäckte tydligen med 2 vistelser i år för att de skulle vara nöjda.Klicka för att utvidga...
Varit så i säkert ett halvår, sjukt dåligt att de inte har fixat det.Mangostan skrev:Jag kan inte ens se min egen status i appen. Otroligt dålig app på alla sätt. Kraschar ofta.Klicka för att utvidga...
Mangostan skrev:Jag kan inte ens se min egen status i appen. Otroligt dålig app på alla sätt. Kraschar ofta.Klicka för att utvidga...
Jag ser min status, den har jag sett hela tidenGargamel skrev:Varit så i säkert ett halvår, sjukt dåligt att de inte har fixat det.Klicka för att utvidga...
Android appen kraschar direkt du går in på Reward Dashboard011430121 skrev:Jag ser min status, den har jag sett hela tidenStår under kortet.Visa bifogad bild 108065Klicka för att utvidga...
Jag har Appel och inga problem.Gargamel skrev:Android appen kraschar direkt du går in på Reward DashboardKlicka för att utvidga...