För att barn och förälder ska vara i samma gång vid utrymning.yamazaki skrev:En uppdatering till, Business på dom längre ruten får man ej boka mittenplatser med barn 2-11år med Air France. Alltså måste dom alltid sitta mot fönster. Tydligen pga säkerheten.Klicka för att utvidga...
SÅ är det, dock aldrig vart med att någon flygbolag utövar detta förutom Air franceMr Basic skrev:För att barn och förälder ska vara i samma gång vid utrymning.Klicka för att utvidga...
Vilken sträcka?eddo skrev:Nu kunde jag helt plötsligt välja platser gratis via AF app, tidigare ville de ha betalt. Gäller longhaul business med AF, award bokad via Eurobonus. Är endast EBS.Klicka för att utvidga...
CDG-CAY tor.yamazaki skrev:Vilken sträcka?Klicka för att utvidga...
Samma här, valde gratis säten t/r GOT - KIX; ut AF, hem KLM. Är också EBS.eddo skrev:Nu kunde jag helt plötsligt välja platser gratis via AF app, tidigare ville de ha betalt. Gäller longhaul business med AF, award bokad via Eurobonus. Är endast EBS.Klicka för att utvidga...
Japp, samma sak i KLM app med klm flygningar.J-R skrev:Samma här, valde gratis säten t/r GOT - KIX; ut AF, hem KLM. Är också EBS.Klicka för att utvidga...
Har du skaffat ett Flying Bluekonto? Måste man aktivera status på något sätt?Andreas Ekman skrev:Japp, samma sak i KLM app med klm flygningar.Nu kunder jag välja gratis AMS-BKKKlicka för att utvidga...
Jag har ett flying blue konto.Sullon skrev:Har du skaffat ett Flying Bluekonto? Måste man aktivera status på något sätt?Klicka för att utvidga...
Jag kunde välja älla säten i hela business kabinen.Emil123 skrev:Finns inget smidigt sätt att se om jag också har free seating? Har redan betalt för säte, men går väl inte få refund ändå antar jag.Ni som kan välja, går det att få gratis bulkhead seats också?Klicka för att utvidga...
Update: funkade med ditt trick utmärkt att lägga till plats gratis. Tack!Andreas Ekman skrev:Jag har ett flying blue konto.Jag har ingen status i flying blue.Bokningen är en award från Sas med Sky Team.Jag är EBGJag har bara lagt in bokningen i klm appen med boknings nr från sasKlicka för att utvidga...