Bidra till vår BusinessClass UNICEF insamling!

Hade precis tänkt föreslå något liknande, men till "Läkare utan gränser" och riktat mot Filippinerna. Nåväl, det ena utesluter ju inte det andra.

Ett mycket berömvärt initiativ och det applåderar jag, dock väljer jag att stå över denna insamling då jag redan stöder ett par andra hjälpprojekt.

Nu har vi nio medlemmar som bidragit och vi har samlat in 2600kr till UNICEF!

Visst borde vi kunna få fram fler än nio av 51.951 läsare?

OBS! Det finns inget minimumbelopp, man kan skänka en liten slant - många bäckar små....

Dr. Miles skrev:Kanske våra medlemmar väntar tills 22-24 nov så att de kan tjäna dubbla SAS EuroBonus poäng?(betalning med Diners / Amex är ej accepterad, annars hade det varitmer attraktivt att bidra med Diners)http://www.businessclass.se/forum/k...poaeng-med-sas-mastercard-22-24-november.htmlVisa bifogad bild 21662Klicka för att utvidga...
Det hade varit mer attraktivt att donera med Diners/AMEX?

Men orginisationen du stödjer vill ju ha lägsta möjliga omkostnader, så varför inte direktbankbetalning eller autogiro? Billigast för dem = Dina pengar räcker längre = Du får ut mer från samma summa.

In_Sweden skrev:Det hade varit mer attraktivt att donera med Diners/AMEX?Men orginisationen du stödjer vill ju ha lägsta möjliga omkostnader, så varför inte direktbankbetalning eller autogiro? Billigast för dem = Dina pengar räcker längre = Du får ut mer från samma summa.Klicka för att utvidga...

Organisationer som lever på bidrag vill göra det så enkelt som möjligt för folk att bidra. Då är BG/autogiro inte så smidigt för de som vill ge ett bidrag en gång. Isåfall måste jag logga in i min internetbank och skriva en massa. Mycket smidigare med kreditkort.

Back