chris-jones
New member
De sier at economy billetter er billigst hvis du bestiller de på onsdager for example, finnes de noe dager hvor business class billetter er billigst? Fredager er vanligvis dyrest for economy.
Stämmer det där verkligen? Jag läste ett test i nån av datatidningarna och de hävdade att de inte såg nån skillnad och avfärdade det hela som en myt. Men jag är också själv fortsatt kritiskt.....Marric skrev:Ett tips är att alltid söka efter biljetter i "privat läge" eller "inkognito" så sparas inte cookies och hemsidan tror du aldrig varit där.Klicka för att utvidga...
Det finn en relaterad tråd om detta.apknug skrev:Stämmer det där verkligen? Jag läste ett test i nån av datatidningarna och de hävdade att de inte såg nån skillnad och avfärdade det hela som en myt. Men jag är också själv fortsatt kritiskt.....Klicka för att utvidga...
Det slipper man ifall man bokar direkt hos flygbolagen. De håller (iaf inte ännu) på med sådant fuffens.Marric skrev:Ett tips är att alltid söka efter biljetter i "privat läge" eller "inkognito" så sparas inte cookies och hemsidan tror du aldrig varit där.Klicka för att utvidga...