Du kan inte bjuda in henne i den bra loungen (Al Mourjan) i Doha, ens om du statusmatchar till Air Berlin Gold. Men, du kan, som Air Berlin Gold bjuda in henne till den lounge som kallas Business Class lounge. Den är väldigt mycket sämre än Al Mourjan dock, så det är ju synd för dig, om du inte provat Al Mourjan innan.Johanna skrev:Jag har en businessclassbiljett som går via Doha med Qatar. Nu har min syster köpt en biljett men i economy. Är det möjligt för mig att bjuda in henne till loungen (förstår om jag behöver betala) i Doha? Hur ser det ut på Arlanda? Jag har ingen status i OW. Däremot gold i *AKlicka för att utvidga...
Det Är som allt annat i livet - allt går till man blir påkommen! Handlar ju lite om vad man har för moral ....Johanna skrev:Skulle man kunna vara så fräck att man går in 2 stycken. En går ut och har med sig båda boardingpassen och sen går in 2 stycken?Fast det blir väldigt pinsamt om man blir påkommen.Klicka för att utvidga...
Johanna skrev:Skulle man kunna vara så fräck att man går in 2 stycken. En går ut och har med sig båda boardingpassen och sen går in 2 stycken?Fast det blir väldigt pinsamt om man blir påkommen.Klicka för att utvidga...