E
ekf
Guest
En klassiker på BF… gäller att göra sin due diligence för att inte bli blåst.Cristoffer Cedergren skrev:Accor har "Black Friday-priser", som är högre än dom jag redan bokat för....Klicka för att utvidga...
En klassiker på BF… gäller att göra sin due diligence för att inte bli blåst.Cristoffer Cedergren skrev:Accor har "Black Friday-priser", som är högre än dom jag redan bokat för....Klicka för att utvidga...
Tyvärr är det inte bara Accord som jobbar på det visetCristoffer Cedergren skrev:Accor har "Black Friday-priser", som är högre än dom jag redan bokat för....Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Hertz kan man inte lita på att man får de poäng som utlovas, tyvärr.Klicka för att utvidga...
Kod BLACK24, bara i Skandinavien.jerixon skrev:Best Western har riktigt fina priser faktisktKlicka för att utvidga...
Tack den hade jag missat.jerixon skrev:Best Western har riktigt fina priser faktisktKlicka för att utvidga...
mackan33 skrev:15% på 12mån Accor Signature Absolut...Förutom 1000 statuspoäng / månad, 75000 rewards (fördelat på 12mån). 75k rewards motsvarar 1500€...Klicka för att utvidga...
Korrekt! Spenden som krävs blir 1200€ ex TAXintuition skrev:Mitt ALL har sovit i flera år, men om jag fattar galoppen skulle man kunna hoppa på signature absolut från noll och under kommande året långsamt bygga upp mot platinum om man samtidigt har egen ytterligare spend på ≈800€ i programmet? Så omkring 20kSEK totalt.(Startar man från noll får man räkna bort december månads statuspoäng gissar jag. De hinner man aldrig dra nytta av och man får ägna nästa år till att bygga. Dvs effektivt köper man sig 11 000 status poäng som levereras under 2025 och man får då ha 1200€ spend 2025 för att nå plat)Klicka för att utvidga...
Hur mkt är 5760 i riktiga pengar?mackan33 skrev:15% på 12mån Accor Signature AbsolutVisa bifogad bild 159898Förutom 1000 statuspoäng / månad, 75000 rewards (fördelat på 12mån). 75k rewards motsvarar 1500€Visa bifogad bild 159899Detta blir mitt andra år. Enkelt att nå Platinum och ändå kunna nyttja sina poäng, dessutom lite rabatt på poängen.Klicka för att utvidga...
Detta är före påslag / avgifterSir Lemon skrev:Hur mkt är 5760 i riktiga pengar?Klicka för att utvidga...