J
Jonas C
Guest
Fick classic på min medlemssida. Kan jag ha gjort något fel, eller har erbjudandet slutat gälla?
Gnopps skrev:Varsågod:https://goldcrownclub.bestwestern.com/offers/statusmatch.asp(jag fick platina)Klicka för att utvidga...
Inga problem.. Jag minns inte om detta gick igenom ändå men annars är det ju bara att temporärt ändra din adress.jumbooze skrev:Status Match… No Catch® offer (“Offer”) is open to new and existing Best Western Rewards® members that reside in theUnited States, Canada or the Caribbean Islands (“Member”) that wish to upgrade their current or new Best Western Rewards tier/status level to a level equal to, but not higher than, their current elite tier/status level in any other competing hotel chain’s loyalty program (“Competitor Loyalty Program”).Har någon kommit runt detta?Jag fick A-Club platinum igår så då fungerade det iaf...Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Har någon kommit runt detta?Jag fick A-Club platinum igår så då fungerade det iaf...Klicka för att utvidga...
Najk skrev:Jag fick BW Diamond med statusmatch från A Club, bor i Sverige..Klicka för att utvidga...
Najk skrev:Jag mailade in och tog ett screenshot från a|club sidan.Klicka för att utvidga...