Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Canadien skrev:Jag hittat inte Accor hos Avanza, behöver man ngt speciellt konto för att handla franska aktier?Klicka för att utvidga...

Ring in så fixar de affären via telefon. Kostar nån 100-lapp eller två i courtage. Alternativt fixar du konto på Degiro om du nu orkar ha dina värdepapper på olika depåer.

Detta har säkert besvarats tidigare, ledsen isf. Måste man kontakta hotellen och upplysa om sin nya guldstatus på reddan existerande bokningar, eller får de denna info automatiskt? Någon som vet / har erfarenhet.

Johan Hbg skrev:Detta har säkert besvarats tidigare, ledsen isf. Måste man kontakta hotellen och upplysa om sin nya guldstatus på reddan existerande bokningar, eller får de denna info automatiskt? Någon som vet / har erfarenhet.Klicka för att utvidga...

Jag upplyste bara om min nya status vid incheckningen och fick då Guld-förmånerna!

Hur många aktier?

Har sett allt från 1 -50.

Räcker det med en? Varför då behöva köpa fler?

Vad ligger kursen ungefär på idag april 2016?

Tackar!

Jag har ett ISK på Avanza. Ringer jag bara till dem och ber dem köpa eller måste jag göra något mer?

Amoss skrev:Tackar!Jag har ett ISK på Avanza. Ringer jag bara till dem och ber dem köpa eller måste jag göra något mer?Klicka för att utvidga...
Ringer och ber dem att lägga köporder. Kan vara rätt högt courtage jmf med "vanlig" handel. Tror jag betalade 20 EUR i courtage när jag köpte.

Har nu skaffat konto på Degiro (lite underligt över alla uppgifter de skulle ha). När du köpte dina på Frankfurt-börsen. Hur gick du tillväga? La du köpet själv eller ringde du dem? Vad behöver jag göra?

Back