Boeing eller Airbus med Lufthansa

Mr Basic skrev:Då förstår jag att du har tufft att hitta award-biljetter. Juli är ju högsäsong då flera bolag har black out (släpper inga business-awards alls).Klicka för att utvidga...

Jo men känns som att jag borde vara rätt tidigt ute ändå eller? Är det alltid black out?

Wescey skrev:Är du säker? Jag hittade flygbiljetter med "I" men när jag ringde in till SAS så sa de att det inte finns några..Klicka för att utvidga...
Jag är säker. Var hittade du I-klass biljetter? Om du hittade dom någon annanstans än på SAS hemsida så kan det betyda att de inte är tillgängliga för Eurobonus-programmet. Det kan också betyda att SAS-agenten inte kan hitta.

Mr Basic skrev:Jag är säker. Var hittade du I-klass biljetter? Om du hittade dom någon annanstans än på SAS hemsida så kan det betyda att de inte är tillgängliga för Eurobonus-programmet. Det kan också betyda att SAS-agenten inte kan hitta.Klicka för att utvidga...

Jag hittade det på Delta.com.

Wescey skrev:Sorry, jag menade United! Blandar alltid in dem..Klicka för att utvidga...
Det som United kan boka är det inte säkert att sas kan boka, är inte ett 1:1 förhållande. Beroende på vilket bolag det är så kan chansen vara större om den listas som saver award.

Wescey skrev:De listar inte längre om en biljett är Saver reward längre. Inte när jag sökte iallafall.Klicka för att utvidga...
Jo, men är inte egen kolumn längre, om de nu inte ändrat något igen.

Men det är inte så stor anledning att söka på United när du kan söka på sas sida. Delar man upp det i segment för segment så hittar du på sas vad som de teoretiskt kan boka.

Back