Jag gissar på att det är "penga vouchers", man kan ju få sådana till dubbelt värde när man ska få ersättning från sas.011430121 skrev:En fråga, vad är det för vouchers du har?Klicka för att utvidga...
Då gäller det bara på SAS egna flygningar.palmen skrev:Jag gissar på att det är "penga vouchers", man kan ju få sådana till dubbelt värde när man ska få ersättning från sas.Klicka för att utvidga...
Tack för svaren!011430121 skrev:En fråga, vad är det för vouchers du har?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Då gäller det bara på SAS egna flygningar.Klicka för att utvidga...
Du gör mig osäker.fcx skrev:Är det verkligen så med de nya systemet med förseningsvouchers som lanserades för runt ett år sedan? Hittar ingen information om sådana begränsningar.Klicka för att utvidga...
Berätta hur det går när du har bokat.Albert skrev:Tack för svaren!Det stämmer som palmen skrev att det är kompensations-vouchers efter försenade flyg.Genomförde en testbokning för ett par månader sedan ARN-BKK-ARN med TG via sas.se och då fungerade vouchers ända in i sista steget. Ser ut som detta fortfarande gäller trots att det är CX codeshare i bokningen denna gång.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Du gör mig osäker.Berätta hur det går när du har bokat.Klicka för att utvidga...