Goldivar skrev:Jag har haft QC25 på en långflygning, och Beoplay H8 på en annan långflygning. Om det primära syftet är att använda lurarna på flyg, tåg, buss osv så skulle jag valt QC25, annars hade jag satsat på H8 då ljudet är lite bättre enligt mig. Att slippa sladden är otroligt skönt, och att slippa NC när man t.ex lyssnar hemma i soffan är också skönt (speciellt då ljudet i H8 är mkt bättre utan NC). QC25 har klart bättre NC, men det är ok även på H8. Tyvärr är bluetooth signalen lite för svag, så har man t.ex mobilen i byxfickan och lyssnar utomhus så blir det cut outs titt som tätt.Tänkte prova QC35 och eventuellt sälja mina H8. Om QC35 har starkare bluetooth signal och ljudet är något bättre än QC25 så kommer det att bli min nya respartner i framtiden, helt klart.Någon som vet om man kan stänga av NC på EQ35 men ändå ha "igång" lurarna så att EQ är på? Jag kommer ihåg att ljudet blev helt förfärligt dåligt i QC25 lurarna om man lyssnade i avstängt läge med EQ av. Hade vart skönt att slippa NC om man vill lyssna i en redan tyst miljö.Klicka för att utvidga...