Det kunne nok være et fint projekt at splitte dem op så der er en "Hvor skal jeg sidde i F", "Hvor skal jeg side i CW/CE", "Hvor skal jeg sidde i WTP" og "Hvor skal jeg sidde i ET/WT" - den som bare havde tiden...sembl skrev:Undra om detta är den 3e tråden på kort tid angående detta ämne.Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Det kunne nok være et fint projekt at splitte dem op så der er en "Hvor skal jeg sidde i F", "Hvor skal jeg side i CW/CE", "Hvor skal jeg sidde i WTP" og "Hvor skal jeg sidde i ET/WT" - den som bare havde tiden...Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Fast den här frågan handlar om Upper deck eller Lower deck (Main deck). Det är inte fråga om bästa platsen i Club World.Klicka för att utvidga...
God pointe. Jeg skal lige tænke det igennem. Det var mest for at undgå at guldkornene forsvinder i mængden i den generelle tråd: British Airways seating - var är det bäst att sitta!? | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resorDr. Miles skrev:Fast den här frågan handlar om Upper deck eller Lower deck (Main deck). Det är inte fråga om bästa platsen i Club World.Klicka för att utvidga...