Ser ju väldigt bra ut. Hittade du detta genom att klicka på någon kampanjlänk eller "bara" genom att söka direkt på BAs hemsida. Jag kollade lite datum i feb och mars men de lägsta priserna jag såg var nästan det dubbla.CJR skrev:Ser att det går att få tag på ganska billiga biljetter i F till Nordamerika. Visserligen från UK, men ändå. Nedan tex:Visa bifogad bild 94034Klicka för att utvidga...
MTheC skrev:Ser ju väldigt bra ut. Hittade du detta genom att klicka på någon kampanjlänk eller "bara" genom att söka direkt på BAs hemsida. Jag kollade lite datum i feb och mars men de lägsta priserna jag såg var nästan det dubbla.Klicka för att utvidga...
Tackar!Tonton skrev:Närmsta sex månaderna så ser jag dessa destinationer när jag gör en snabb sökning på 1v T/R från London.Visa bifogad bild 94105@CJRanvände Google Flights för att ta fram priset. Jag gjorde detsamma.Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Behöver hälsa på en kompis i Washington.Har alltid undrat hur BA F är.Vill testa Concorde Room som jag antar är BA's variant av SQ's TPR och LH's FCT/FCL?Klicka för att utvidga...