mha321
Medlem
Funkar bra i de fall där de har en egen buss för prio boarding. Det hör dock tyvärr inte till vanligheterna.Prioboarding vid bussgate är ju helt meningslöst som dom kör den nu. Först på bussen, men sen då?
Funkar bra i de fall där de har en egen buss för prio boarding. Det hör dock tyvärr inte till vanligheterna.Prioboarding vid bussgate är ju helt meningslöst som dom kör den nu. Först på bussen, men sen då?
Borde de inte lära sig av United? De har ju haft detta system ett tag nu.
Fast för mig var det bussgate till en 777 och bussen fylldes till bredden efter prioboardeingen
Det har jag aldrig varit med om. Man brukade dock få en egen club europe buss efter landning vid bussgate, men det är väl borta också?Funkar bra i de fall där de har en egen buss för prio boarding. Det hör dock tyvärr inte till vanligheterna.
Jag flyger för lite Ba nuförtiden för att säga hur det brukar vara där. Har varit med om det någon enstaka gång bakåt i tiden men det har då inte varit på LHR utan på någon outstation.Det har jag aldrig varit med om. Man brukade dock få en egen club europe buss efter landning vid bussgate, men det är väl borta också?
Före jul (21/12) var det en separat buss för Club Europé när vi kom från GöteborgDet har jag aldrig varit med om. Man brukade dock få en egen club europe buss efter landning vid bussgate, men det är väl borta också?