Dr. Miles skrev:Nytt pris är publicerat. Det finns inget förköpskrav men biljetten måste köpas senast 2014-MAR-11.Året runt prisIAPLONmed 30 dagars förköpskrav finns kvar men det kostar ca 2.800 SEK inkl. skatter.Klicka för att utvidga...
Det är Fare basis.ESSA skrev:Vad betyderIAPLON?Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Fare basis: Det formella namnet på en flygbiljett som används i bokningssystemen. Exempel på fare basis kan vara MRW57 Det första bokstaven i fare basis är tillika biljettens bokningsklass, i detta exempel innebär det bokningsklass M.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Uppdaterad: 2018-09-10Tack för tipset,@JensE!British Airways Business saver kampanj för Stockholm/Göteborg-London T/R.Köpa senast 2018-09-27[Business class] Stockholm/Göteborg-London T/R, British Airways, från 2.400 SEK inkl. skatterSTO/GOT-LON T/RFlygbolag: British Airways(BA)Kabinklass: BusinessBokningsklass: IFare basis: ISPM0V2HPris: Alla priser är exkl. skatter. Totalt från ca 2.400 SEK inkl. skatterGöteborg: 1.657 SEKStockholm: 1.906 SEKFörköpskrav: 3 dagarMin/Max stay: stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månaderKöpa senast: 2018-SEP-27Gäller för utresa: --mellan 2018-OCT-01 och 2018-DEC-16mellan 2019-JAN-13 och 2019-MAR-24Stopover: NejBarnrabatt: NejÅterbetalning: NejÄndring: Ja, mot 1.240 SEK per gångRouting: Stockholm/Göteborg-(BA)-Londonhttp://www.gcmap.com/mapui?P=arn-lon-got&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle MapperPrisexempel: Göteborg-London T/RVisa bifogad bild 79462Klicka för att utvidga...
Jag kunde hitta följande städer.Homer skrev:Men vilka andra destinationer än London?Aberdeen hittar jag, något mer?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag kunde hitta följande städer.Aberdeen, Belfast, Glasgow, Jersey, Manchester.Göteborg: 2.652 SEKStockholm: 2.901 SEKPriserna är exkl. skatter.Klicka för att utvidga...
Leeds ocksåDr. Miles skrev:Jag kunde hitta följande städer.Aberdeen, Belfast, Glasgow, Jersey, Manchester.från Göteborg: 2.652 SEKfrån Stockholm: 2.901 SEKPriserna är exkl. skatter.Klicka för att utvidga...
Jag kunde hitta Göteborg-Manchester T/R för ca 3.700 SEK inkl. skatter.Homer skrev:Jag hittade inte Manchester, däremot Inverness för 3800krink skatterKlicka för att utvidga...
Riktigt bra deal för 160 Tier points!Homer skrev:ISPM0V2H gäller även från HEL €276 till LHR €397 till MANKlicka för att utvidga...
Det finns fare basis: ISPM0V2R från Storbritannien och London-Helsingfors T/R kostar ca 238 GBP (ca 2.900 SEK) inkl. skatterHomer skrev:ISPM0V2H gäller även från HEL €276 till LHR €397 till MANKlicka för att utvidga...
Nej. Endast direktflyg.Canadien skrev:Routing från ARN/BMA via HEL till t ex LHR är inte tillåten antar jag?Klicka för att utvidga...