Jag tycker mig ha noterat att de brukar köra 2-4-1 i Business Class i januari, maj och september (ibland november). Men de senaste gångerna tycker jag inte att de haft några bra priser tyvärr.toer00 skrev:Någon som statistisk följt Qatar’s kampanjer i Business genom åren...?Tänkte om någon sett att det typ varje år i Aug eller Septbrukardyka upp kampanjer till Asien?Försöker komma i väg i mitten av oktober, ca 10 dagar.Klicka för att utvidga...
Har inte dom slutat med sina kampanjer?toer00 skrev:Så frågan är om någon brukar föra statistik över när QR brukar komma med Business kampanjer under höstarna..?Klicka för att utvidga...
+1JensE skrev:Tror det tåget har gått. Det var ju några år av happy hour.Klicka för att utvidga...
JensE skrev:Tror det tåget har gått. Det var ju några år av happy hour.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Sydney är nästan 3ggr så dyrt som på den gamla goda tiden.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Sydney är nästan 3ggr så dyrt som på den gamla goda tiden.Klicka för att utvidga...
ZZZebra skrev:När har det kostat runt 12.000 kr för att åka till Australien i Business? Och med vilket/vilka bolag?Har själv hoppat på deals runt 20K till Australien och runt 10K till Bangkok/Phuket med Qatar. Men aldrig sett biljetter i C under 18K till Australien.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:nästan3ggr skrev jag (låter ju bättre än 2,7ggr) , strax över 13kkr har det varit nere på med Qatar 2016, vilket är vad jag själv betalade.Ny Qatar-REA, boka 11-17 jan 2016 | Sida 4 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorI november 2017 kostade Sydney 14.678 kr från Sverige pp och Auckland 15.074 kr med stopover tillåtetQatar Airways 20th Anniversary celebration sale | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...