zanga skrev:Jahopp... ARN atm... skrev i gästboken.Har dom några BC taggar här tro?Klicka för att utvidga...
Ja, dom har ett par hundra i lager bakom receptionsdisken!
zanga skrev:Jahopp... ARN atm... skrev i gästboken.Har dom några BC taggar här tro?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag sitter i BC.se hörna nu.Det är mycket folk, det beror delvis på att Business loungen är stängd för tillfället.Jag ser intezanga, kanske han/hon har åkt iväg redan.Klicka för att utvidga...
Tack det samma!Dr. Miles skrev:Jag fick träffa både zanga och SeaPlanePilot i loungen.Trevlig resa och trevlig helg!Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Någon (jag misstänker att det är icke BC.se besökare) har snott penna på gästboken igen.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Någon (jag misstänker att det är icke BC.se besökare) har snott penna på gästboken igen.Jag har knutit fast min Air China penna till fiskelinan.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Sitter i BC.se hörna på SAS Scandinavian Lounge på Arlanda T5.Mycket folk i loungen och det finns tre andra resenärer som sitter i hörnan, de ser dock inte ut som BC.se medlemmar.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Utan att låta allt för sexistisk, men sitter det kvinnor i sällskapet så utgår jag ifrån att de inte är BC medlemmar. Jag ber om ursäkt på förhand ifall jag har trampat på någon tåKlicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Utan att låta allt för sexistisk, men sitter det kvinnor i sällskapet så utgår jag ifrån att de inte är BC medlemmar. Jag ber om ursäkt på förhand ifall jag har trampat på någon tåKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Såg de helt omedvetna ut eller hur ser en typisk bc.se medlem ut? Inget BMI Gold?Klicka för att utvidga...
Ulla skrev:Hmmm.....Klicka för att utvidga...
Fredrik Bodin skrev:Finns det någon hörna på T2/ARN, tro?Klicka för att utvidga...