G
GOTBound
Guest
Uppdraget slutfört.Senator skrev:Nu känner jag igen mig..Klicka för att utvidga...
Uppdraget slutfört.Senator skrev:Nu känner jag igen mig..Klicka för att utvidga...
Beans, beans, good for your heart, the more eat the more you fart, the more you fart, the better you feel, beans, beans, good for your heart….igelkotten skrev:Hello från Portugal (bild från Escapelounge på Stansted, men efter 5 mimosas glömde jag bort att posta)Visa bifogad bild 126147Klicka för att utvidga...
Theil skrev:Luftigt i United LHR som vanligt senaste 2 årenVisa bifogad bild 126211Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Inte fullt lika luftigt som det var fram till julas!Klicka för att utvidga...
Theil skrev:Hehehe nästan. Dammråttorna har byts ut mot personal och 3st gäster.Klicka för att utvidga...
Bra med folk i GF, det känns som det verkligen är före "Coronatime".Theil skrev:Hehehe nästan. Dammråttorna har byts ut mot personal och 3st gäster.Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Hur är utbudet där nu mot innan pandemin? Är duscharna öppna?En dusch, skjortsteaming, en tallrik shepherds pie och skumpa brukade vara min go-to in the good old days.Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Bra med folk i GF, det känns som det verkligen är före "Coronatime".Klicka för att utvidga...