När öppnar de på morgonen numera?Sir Karlsson skrev:Godmorgon från Cph Gold baristan är alltid uppskattad.Visa bifogad bild 137488Klicka för att utvidga...
Vi var strax innan 8 men hur tidigt vet jag inte.squeezen skrev:När öppnar de på morgonen numera?Klicka för att utvidga...
kedja skrev:Fredagsfrukost på FCT.Trevlig långhelg fellow BC vänner!Visa bifogad bild 137578Visa bifogad bild 137579Visa bifogad bild 137580Klicka för att utvidga...
I dag kom vi försent för frukost så det blev blomkålssoppa och någon röra.Rickard_O skrev:Inspirerad av@Tommyblir de ägg och kaviar till frukost i guldloungen på Arlanda idag!Klicka för att utvidga...
Jag hann med lite blomkålssoppa jag med, men missade dig! Lämnade strax innan 12:00.Tommy skrev:I dag kom vi försent för frukost så det blev blomkålssoppa och någon röra.På väg till London via ZRH med @susanneVisa bifogad bild 137583Klicka för att utvidga...
Ha ett bra resa! Vi ses senare vid tillfälle!Ricci skrev:Hälsningar från Qatar Premium lounge BKK.Tack för ett trevligt litet möte tidigare idag@aruba1Klicka för att utvidga...