Businessclass.se loungen 2023

SAS ARN Guld, väntar på SK1419 till CPH som förmodligen blir minst 15 minuter sen på grund av sent inkommande maskin

Ingen större överrasknings på frukostmenyn, jag gillar faktiskt frukosten på ARN.

img_2139-jpeg.148040

011430121 skrev:SAS ARN Guld, väntar på SK1419 till CPH som förmodligen blir minst 15 minuter sen på grund av sent inkommande maskinIngen större överrasknings på frukostmenyn, jag gillar faktiskt frukosten på ARN.Visa bifogad bild 148040Klicka för att utvidga...
Skönt att se att de inte slutat med äggröran. När jag var förbi tidigare i morse fanns det ingen men de hade väl bara inte hunnit få fram den då!

img_5400-jpeg.148055

God morgon från SAS loungen GOT.

Idag höll det på att bli en ofrivillig dusch av. Cola Zero då munstycket lossnade och hamnade i mitt glas, ibland är det bra med snabb reaktionsförmåga.

Två farbröder som har affärsmöte på högtalartelefon med en tredje… nu har jag fått veta, utan fråga eller vara intresserad av vad de skall köpa in och specarna som behöver uppfyllas, synd att jag inte är i rätt branch för att lägga en offert.

GOTBound skrev:Visa bifogad bild 148055God morgon från SAS loungen GOT.Idag höll det på att bli en ofrivillig dusch av. Cola Zero då munstycket lossnade och hamnade i mitt glas, ibland är det bra med snabb reaktionsförmåga.Två farbröder som har affärsmöte på högtalartelefon med en tredje… nu har jag fått veta, utan fråga eller vara intresserad av vad de skall köpa in och specarna som behöver uppfyllas, synd att jag inte är i rätt branch för att lägga en offert.Klicka för att utvidga...
Vilken dröm duscha i Cola Zero!

img_5407-jpeg.148065

img_5406-jpeg.148066

Swiss Senator ZRH E-gate.

Kort pit stop innan vidare färd, idag med GOTBound Sr.

Hej svejs från SEN lounge LHR. Påväg mot FRA å sedan GOT.

SEN delen mer full än ”vanliga” delen, men det är nästan mer regel än undantag känns det som.

img_0965-jpeg.148136

ARN SAS Business lunge SK2679 till BER,

Reser återigen med 3 statuslösa personer, det går mig lite på nerverna med alla frågor och hur gör man nu O.S.V.
img_2155-jpeg.148137

Back