Businessclass.se loungen 2025

aruba1 skrev:...Får först ett SMS om att det inte finns WiFi ombord. Sedan kommer ett SMS till där Air France ber mig att ta kontakt med Customer Service Desk - går bort till personalen i loungen som säger att IFE skärm inte fungerar. De kan heller inte seat’a om mig pga om att planet är fullbokat. Ingen vidare premiärflygning med AFKlicka för att utvidga...
Jeg synes de goer det udmaerket. Du faar tidlig besked og fuld forklaring i tide. Hvad kan de goere mere?

Godmorgon från Centurion Lounge Miami på väg till Los Angeles med American Airlines!

img_0167-jpeg.169684

pep skrev:Jeg synes de goer det udmaerket. Du faar tidlig besked og fuld forklaring i tide. Hvad kan de goere mere?Klicka för att utvidga...
Inget fel på kommunikationen men så klart trist att saker och ting inte fungerar som förväntat. Nu blev det ganska bra ändå då det var nartflyg och maten och champagnen vägde upp.

Hälsningar från Menzies T2 Arlanda. Första bonusresan med SkyTeam. Till Bali bär det av via Amsterdam och Jakarta med Garuda Indonesia.

Hälsningar från Conrad Marina Bay och Executive Loungen. Fint mottagna här på Conrad och dessutom extra nöjd efter att ha för första gången testat Garuda Indonesia C klass mellan HKG-CGK-SIN. Toppenbra service, pre departure champagne, fina glas och varm mat på båda flighterna.

img_0013-jpeg.169738

Hej från Pontus. Mycket folk ikväll, många som ska hem från höstlovsresor eller är det mest normala veckopendlare?

En vänlig "besökare" (det stod "visitor" på skylten) erbjöd nötter/chips i väntan på maten, det har jag inte noterat att de gjort tidigare.

Snart får jag placera mig på 1F ombord TP783, hoppas att airside-bussen går som den ska ...

Hej från TAP Premium Lounge LIS. Har redan fått frukost på Meliá men TP1134 är lite sen så jag hänger här och tar lite ägg och bacon i brist på annan sysselsättning.

Hälsningar från DXB och Ahlan loungen T1 på väg till Berlin trevlig lounge vi blev glatt överaskade

Reser med @011430121

Om det önskas Swedish massage så erbjuds det här

img_9488-jpeg.169791

img_2525-jpeg.169792

img_9489-jpeg.169793

img_9491-jpeg.169795

img_9492-jpeg.169796

img_9490-jpeg.169797

Sitter i loungen Tegel , den som SAS använde, inte mycket gäster här heller.

Väntar på SK2678 till ARN, när @Tommy har åkt iväg till ZRH ser det ut som vi kommer använda den gaten, de senaste året har jag bara åkt fån A piren med SAS idag blir det från B piren som ligger betydligt närmre Tegel loungen
img_2532-jpeg.169817

l

Back