D
doc
Guest
おはようございます från JAL First Class lounger på Tokyo Haneda flygplats. Väntar på JL47 till Helsingfors och passar på att äta lite frukost innan. Trevlig fredag!
Rickard_O skrev:Lättare loungehopping på ICN idag, började med lite bulgogi och bubbel i SilverKris loungenVisa bifogad bild 162598Va rätt dåligt utbud på käk för sambon så slevade bara i mig krubbet så drog vi direkt till Asiana’s East lounge närmast gaten!Snart dags för OZ104 till NRT!Visa bifogad bild 162599Visa bifogad bild 162600Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:ARN SAS Guld vid F piren väntar på SK1419.Trvligt välkomnande av chefen för loungerna hät på ARN, han gick runt med mig och visade nyheterna den första nyheter var öppettiderna 06.00 till 20.00Det är ett samarbete med Scandic för oss som bott på den kedjan käns mycket välbekantVisa bifogad bild 162604Visa bifogad bild 162605Det finns lite små varmt som kyckling prinskorv och bacon och äggröraVisa bifogad bild 162605Visa bifogad bild 162608Visa bifogad bild 162606Visa bifogad bild 162607Och det inte så trevliga nyhetenVisa bifogad bild 162609Klicka för att utvidga...
Du är skojfrisk!Johan Gott skrev:Kul med premiärbilder! Hoppas pepsin smakar braKlicka för att utvidga...
สวัสดีตอนเช้าจากคอนราด เซ็นเทนเนียล Singapore snart på väg till Bangkokdoc skrev:おはようございます från JAL First Class lounger på Tokyo Haneda flygplats. Väntar på JL47 till Helsingfors och passar på att äta lite frukost innan. Trevlig fredag!Klicka för att utvidga...
Käket va ingen höjdare igår, bättre hos Asiana!Johan Gott skrev:Nu blir jag nostalgisk. Hade en riktigt trevlig vistelse i den SilverKris-loungen för nåt år sedan. Efter en svettig dag i Seoul satt det fint med en dusch och en Negroni. (Fick en del tips från dig på den resan vill jag minnas)Visa bifogad bild 162611Klicka för att utvidga...
Rickard_O skrev:Käket va ingen höjdare igår, bättre hos Asiana!Dusch har man inget behov av på flygplatsen på vintern, men har för mig du va där på sommarenTipsen från mig så va nog inget att hänga i granen ändå, lärde mig en del nytt nu såKlicka för att utvidga...