Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

God kveld fra SAS Lounge OSL, som är väldigt stillsam nu. Inne en kortis för en kaka och ett glas vatten (!) innan det är dags att flyga vidare hemåt med SK1488.

För övrigt är det första gången jag är här sedan apartheid avskaffades, den inre spärren är borta nu så det är fritt att röra sig över hela så snart man passerat yttre.

Last edited:
ARN SAS loungen E piren
Väntar på SK573 till CDG har nöjet att resa med @fcx

IMG_2877.jpeg

Hej från Pearl Lounge ARN T2. Incheckad på Air France till CDG och vidare till JFK. Det står Sky Priority på boardingpasset (bokningsklass C och J), men kan inte se mitt Eurobonus någonstans. Irriterande att det inte hänger med så blir till att kolla i gaten.

20251227_111832.jpg

Hej från Pearl Lounge ARN T2. Incheckad på Air France till CDG och vidare till JFK. Det står Sky Priority på boardingpasset (bokningsklass C och J), men kan inte se mitt Eurobonus någonstans. Irriterande att det inte hänger med så blir till att kolla i gaten.
De fixer alt saadan noget i deres lounger paa typisk 1 minut! :)

• Gilla
Reactions: CJR
Gott om flaskor, ont om glas. Hej från Air France Salon 2E, L gates, CDG. Försökte först komma in i 2F Salon inom Schengen, men vart nobben. Loungen här är stor, vilket behövs då det är mycket folk. Hoppas nu på en överbokad 777-300 till JFK så jag får upgrade till F. Sitter lämpligt till på rad 3 strax bakom F. Fast det är nog större chans att vinna på Lotto.

20251227_164032.jpg

Toppen