Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2026

Den inte så premium... SH Premium Lounge Danang

20260112_105015.jpg
20260112_105023.jpg
20260112_105317.jpg
20260112_104952.jpg

Hälsningar från Garuda Indonesia Lounge Denpasar International. Påväg hem efter två och en halv vecka på Bali. Borta tre veckor totalt inräknat övernattningar på Amsterdam och i Singapore, samt nätterna ombord på flygplan. Mycket trevlig semester med fokus på avslappning. Har haft mestadels tur med vädret här, soligt och inte så mycket regn. Undantaget senaste två dagarna där det har spöregnat.

Nu väntar en kort flygning till Singapore med Garuda och sedan vidare till Paris med Air France.

Hälsningar från Qantas Business Lounge på Singapore Changi. Har några timmar att fördriva här innan det är dags att boarda AF257 till Paris.

Väldigt trevlig lounge och kul att få tillgång till en Oneworld lounge som SkyTeam resenär. På utresan fick jag tillgång till SilverKris Lounge vid resa med Garuda.

Hälsningar från Qantas Business Lounge på Singapore Changi. Har några timmar att fördriva här innan det är dags att boarda AF257 till Paris.

Väldigt trevlig lounge och kul att få tillgång till en Oneworld lounge som SkyTeam resenär. På utresan fick jag tillgång till SilverKris Lounge vid resa med Garuda.
Jag ska vara i den loungen imorgon på väg till Bali. Är det en bra lounge?

Instämmer gällande Qantas. Den loungen var en positiv överraskning. Fräsch, rymlig och trevlig personal.

Toppen