Nu har planet precis lyft från Heathrow, 21.30 håller aldrig, inte en chans.JensE skrev:blir fully flat från lhr istället imorrnFår se vad som rullar in här.Klicka för att utvidga...
JensE skrev:Såg det precis. 21:59 säger BA appen ETA är.Har läst alla inlägg nu på bc.se. Vad ska jag göra nu?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Godmorgon från SAS Scandinavian Lounge, Kastrup. Monkey x 2 idag till Kallax via ARN. Ganska hektiskt på flygplatsen idag kan man räkna med. SAS kör B737-700, lite udda på CPH-ARN.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Så du åker dit när jag åkt därifrån precis, det var väl typ 25 minus idag såg jag så ha det så trevligt. Här i Göteborg är det väl några minusgrader men det ser ut som att alla fryser utom jag som tycker det är varmtKlicka för att utvidga...
Agö skrev:SAS BL på GOT stängd 24, 25 och 31 december.Klicka för att utvidga...
Dessvärre är det Acciona som sköter SAS incheckning på Tegel så varken Lufthansas premium check-in rum eller incheckningsmaskiner fungerar om man flyger SAS. Ganska idiotiskt med tanke på att flygbolagen normalt samarbetar.Kris skrev:TXL Senator lounge. Insläppt i loungen innan incheckning då SK inte bemödat sig öppna än och LH vägrar hjälpa till (iofs väntat). Damen vid ingången till loungen bemödade sig dock inte ens att kolla mitt Eurobonuskort...Allmänt tomt i loungen och en låg dos julstämning.Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Dessvärre är det Acciona som sköter SAS incheckning på Tegel så varken Lufthansas premium check-in rum eller incheckningsmaskiner fungerar om man flyger SAS. Ganska idiotiskt med tanke på att flygbolagen normalt samarbetar.Klicka för att utvidga...