mry skrev:Ska du hit och fira jul?Klicka för att utvidga...
Stämmer! Parkerat mig i Kalix skärgård fram till annandagen. För lite snö, för varmt!
mry skrev:Ska du hit och fira jul?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Stämmer! Parkerat mig i Kalix skärgård fram till annandagen. För lite snö, för varmt!Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Stämmer! Parkerat mig i Kalix skärgård fram till annandagen. För lite snö, för varmt!Klicka för att utvidga...
mry skrev:Här i Luleå slog man värmerekord för december med 9 grader för några dagar sen så och det ösregnade så sent som igår så kylan har inte kommit hit för att stanna än i år...Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Det är Kiruna som gäller om man vill ha vinter "på riktigt"...Klicka för att utvidga...
KLCHBO skrev:Pratar vi om samma Kiruna? Visst det finns snö i överflöd, men var är kylan??????Klicka för att utvidga...
Magino skrev:Då var man i Beijing och Air Chinas lounge längst ute i terminal 3 och väntar på flyget till BKK. Jag har verkligen haft minuterna på min sida men har varit en del små springande för att ta sig hit. Tyvärr var min väska inte lika snabb och är fortfarande kvar i FRA. Ska bli spännande och se ifall väskan lyckas ta sig till mig. Då jag ska bo på ett ställe ca 4h från Bangkok.Klicka för att utvidga...
Jan Petterson skrev:Kör dom den i taxi från BKK dit då tro?Klicka för att utvidga...