tomle skrev:Hade inte sålt mina aktier i tid så idag kom det ett brev om tvångsinlösen. Bara att sälja nu, finns väl ingen anledning att vänta?Klicka för att utvidga...
Samma här, de säger arr du skall få svar inom 48 timmar har väntat på svar i 8 veckor nuKRYSS skrev:Var har ni mailat någonstans? Jag har mailat båda adresserna i tråden både på svenska och engelska flera gånger men får inget svar.Klicka för att utvidga...
Korrekt, bara det att Radisson är utköpta från börsen. Dvs det går inte längre att köpa aktier och därmed uppnå Radisson rewards gold genom aktieköp.wille skrev:Man köper lite aktier, skickar printscreen på sitt innehav till den engelska eller svenska mailen och hoppas på uppgradering till guld. Har jag förstått det hela rätt?Klicka för att utvidga...
Johan Hbg skrev:Detta fungerar fortfarande? Mitt guld går ut siste februari och det är snart dags att förlänga guldet.Samma mail som sist?Klicka för att utvidga...
Ser ut som det ligger 100 aktier i min depå. Inte rört sig på ett år dock.bstark skrev:Bolaget är ju utköpt från börsen, du borde inte ha några aktier.Klicka för att utvidga...
Om du inte accepterade deras bud innan bolaget avnoterades borde de ligga kvar på din depå tills de ansöker om tvångsinlösen. Det verkar de inte ha gjort än:Johan Hbg skrev:Ser ut som det ligger 100 aktier i min depå. Inte rört sig på ett år dock.Klicka för att utvidga...
Aha tack.falling skrev:Om du inte accepterade deras bud innan bolaget avnoterades borde de ligga kvar på din depå tills de ansöker om tvångsinlösen. Det verkar de inte ha gjort än:Inlösen av aktier | Länsstyrelsen StockholmKlicka för att utvidga...
Känns ju ytterst tveksamt. Men det kostar ju inte så mycket insats att försöka...Johan Hbg skrev:Aha tack.Men kan det vara så att de då har kvar guld-förmånen för aktieägare?Klicka för att utvidga...