Intressant. Det gör det inte på min. Har du ios eller android? (jag har android..)nonicoc skrev:Dessa stod på kortet avbildat i appen.Klicka för att utvidga...
Intressant. Det gör det inte på min. Har du ios eller android? (jag har android..)nonicoc skrev:Dessa stod på kortet avbildat i appen.Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Intressant. Det gör det inte på min. Har du ios eller android? (jag har android..)Klicka för att utvidga...
Senaste versionen av appen ser ut såhär för mig. (iOS)nonicoc skrev:iOS. Ävenexpirydatestår. Och pin-kod kan jag kolla.Klicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Senaste versionen av appen ser ut såhär för mig. (iOS)Klicka för att utvidga...
22/1 - erbjudandet med Tumi wallet för 50 pund.JPlicious skrev:När la du beställningen?Klicka för att utvidga...
M.K skrev:Varsågod@aruba1kanske du också hittar något bra senare med kortet vi kan använda!@DanielKifjag var otydlig, har du betalat £50 är du klar!Ett sista minuten tips för er som missade detta kom jag på nu. Ansök om blue, få £5 med länk och kontakta supporten innan 23:59 ikväll. Kan vara värt ett försök! I värsta fall har Ni tjänat £5 och fått ett gratiskortKlicka för att utvidga...
De drar 50 men du får 5 pund tillgodo på ditt bonus konto.Budgetresenär skrev:Är det korrekt att de drar 50 pound, trots att man angav värvningskod? Borde de inte dra 45 pund?Klicka för att utvidga...
Bamse35 skrev:Är det verkligen rätt väg att ansöka om Blue kortet via appen och registrera sig via med det även fast det är Black Legacy för £50 man vill ha?Klicka för att utvidga...
Andreas Wreth skrev:Uppdaterade till senaste versionen nu också men kan fortfarande inte se sista siffrorna. Var ser Du detta?Klicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Jag ser inga kortnummer alls, aldrig påstått det hellerKlicka för att utvidga...
M.K skrev:Enda möjliga möjligheten sista timmarna nu. De lanserar i morgon har folk fått mail om nu ikväll.@Budgetresenärefter första köpet sätts det in £5 till Dig om du angav min länk i trådstarten.Klicka för att utvidga...
Bamse35 skrev:Verkar som om det är kört för min del. Jag gick in via hemsidan, klickar på länken Curve Black med Tumi Wallet. De vill ha ett telefonnummer, anger mitt telefonnummer. Får en länk skickad till min telefon, öppnar länk, kommer till deras hemsida igen fast det står Business Smart där med ett black kort. Finns inget att göra där, laddar ner app, där måste man regga sig, anger email och reggar mig på appen. Hittils har jag inte angett någon referral kod någonstans. Nu är jag inloggad på appen, valde Blue kortet att regga mig på, anger alla min detaljer, knyter ett debit kort till det då jag inte kan knyta mitt 3793 Amex. Där är jag nu, står att kortet är på väg i appen, fast ingenstans har jag kunnat referra eller spendera några kronor på kortet, jag kan ju inte se mitt kortnummer.Vad har jag gjort för fel?Klicka för att utvidga...
Bamse35 skrev:Verkar som om det är kört för min del. Jag gick in via hemsidan, klickar på länken Curve Black med Tumi Wallet. De vill ha ett telefonnummer, anger mitt telefonnummer. Får en länk skickad till min telefon, öppnar länk, kommer till deras hemsida igen fast det står Business Smart där med ett black kort. Finns inget att göra där, laddar ner app, där måste man regga sig, anger email och reggar mig på appen. Hittils har jag inte angett någon referral kod någonstans. Nu är jag inloggad på appen, valde Blue kortet att regga mig på, anger alla min detaljer, knyter ett debit kort till det då jag inte kan knyta mitt 3793 Amex. Där är jag nu, står att kortet är på väg i appen, fast ingenstans har jag kunnat referra eller spendera några kronor på kortet, jag kan ju inte se mitt kortnummer.Vad har jag gjort för fel?Klicka för att utvidga...
bstark skrev:Jag skulle gå in under Connect > Curve Cashback i Appen, sedan trycka på Apple. Där får jag fortfarande valet att uppgradera mitt Blue.Har gamla appen, vet inte om det gör någon skillnad, nya appen har inte dykt upp i min appstore.Visa bifogad bild 85604Klicka för att utvidga...