Vilken idiotkristerj skrev:Krösatåget, här släpps det loss med fötternaVisa bifogad bild 170098Klicka för att utvidga...
Stör mig nästan mer på tjejen framför vars väska behöver en sittplats.Remington Steele skrev:Vilken idiotKlicka för att utvidga...
Till "väskkvinnans" försvar kan jag säga att Krösatåget mellan Emmaboda o Karlskrona är glest besatt. Ingen som tar illa upp om man ordnar egen seatblockintuition skrev:Stör mig nästan mer på tjejen framför vars väska behöver en sittplats.Klicka för att utvidga...
Nä NU skall vi polisanmäla detta oskick!Westerberg skrev:Ny variant för mig, med skorna nedtryckta i tidningsfacketVisa bifogad bild 170071Klicka för att utvidga...
Snorkla?Anders R skrev:Snorkling med hajar utanför Hale’iwa Oahau Hawaii. Var en spännade upplevelse..Visa bifogad bild 170320Visa bifogad bild 170321Klicka för att utvidga...
Anders R skrev:Snorkling med hajar utanför Hale’iwa Oahau Hawaii. Var en spännade upplevelse..Visa bifogad bild 170320Visa bifogad bild 170321Klicka för att utvidga...
Anders R skrev:Tajmade in SK931 till middagsburgaren på In-N-Out vid LAX.Visa bifogad bild 170417Klicka för att utvidga...
Ja om får chansen så ska man prova hajsnorklingen, var lite nervös innan.. Firman jag åkte med var superseriös.Johan Gott skrev:Kul att se dessa bilder! Jag testade samma aktivitet i Sydafrika för några år sedan. Fantastiska djur!Kul att få lite inspiration! Jag planerar att sitta på samma plats om ca en vecka.Klicka för att utvidga...