Oj oj, frågan är vad som är mest upprörande...011430121 skrev:Då var det dax igen, SK212 KRS-OSL, satt själv på 2D ( hoppas inte@Krisläser detta, då får han en dubbel chock)År inte så att SAS borde börja sätta upp skyltar med ett par överkorsande skor,, då tar dessa personer av sig och sätter foten ända på väggen, ja ni vet hur jag menar med lu……Visa bifogad bild 165022Klicka för att utvidga...
Magnus8 skrev:Tur att man inte beställde brnänvin på flyget till Vilnius. Då hade jag behövt rullstol från planet. "Invalido!"Klicka för att utvidga...
Någon kommer att få sina fiskar varmafcx skrev:Om någon undrar vad som händer om man inte låser fast lådorna i galley inför landning så har jag "facit"Visa bifogad bild 165115Klicka för att utvidga...
Byggt om badrummet hemma för att likna FCT?Mattias Holmén skrev:Klicka för att utvidga...
Taggen skrev:Byggt om badrummet hemma för att likna FCT?Klicka för att utvidga...
Du gick väl mellan terminalerna iklädd enbart badrock, som en äkta tysk?Mattias Holmén skrev:Det hade varit någotTyvärr var badkaret i FCT trasigt, så blev eskorterad till FCL B för ett dopp efter frukost.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Du gick väl mellan terminalerna iklädd enbart badrock, som en äkta tysk?Klicka för att utvidga...
Nakenchock?Mattias Holmén skrev:Dock utan badrockKlicka för att utvidga...
First Ass LoungeDiamond-in-the-ruff skrev:Nakenchock?Klicka för att utvidga...