L
Ludvig Skalme
Guest
Mina också, plingade till i mailen imorse!
+1Ludvig Skalme skrev:Mina också, plingade till i mailen imorse!Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Nu verkar mina 772 poäng kommit, tog mindre än 8 veckor!Klicka för att utvidga...
Tar tillbaka det, fick visst. Trodde det var en post från Webhallen.Impendill skrev:Samma härKlicka för att utvidga...
+1Canadien skrev:Nu verkar mina 772 poäng kommit, tog mindre än 8 veckor!Klicka för att utvidga...
Det står tydligt att erbjudandet bara kan nyttjas en gång per medlem.Matore skrev:Jag körde kampanjen för ett tag sedan men nu när jag ska testa igen får jag upp"Det finns inga produkter tillgängliga för ditt konto" på DN när jag ska beställa. Verkar som den sparkar bakut för att den känner igen mig. Har ni andra fått samma?Klicka för att utvidga...
Ja men om du läser tråden så ser du att det går att göra flera gånger ändå.Jönsson skrev:Det står tydligt att erbjudandet bara kan nyttjas en gång per medlem.Klicka för att utvidga...
Det gjorde det, innan spärren lades in. Uppfattar det som att några blev av med de felaktigt utdelade poängen igen.Matore skrev:Ja men om du läser tråden så ser du att det går att göra flera gånger ändå.Klicka för att utvidga...
Intressant, du har kört flera på samma Eurobonusnummer alltså?Kimmen00 skrev:Har gjort det minst 5 ggr i olika kampanjer, senaste var under augustiOBS att du får inte ha en prenumeration igång. Min går ut 10e sept. Kommer det en till kampanj kör jag igång igen..Klicka för att utvidga...
Alltså, är det en ny kampanj så är det väl bara att testa igen antar jag. Men det verkar vara ett köp per kund och kampanj numera. Innan kunde man ju göra flera köp på samma kampanj.Matore skrev:KnIntressant, du har kört flera på samma Eurobonusnummer alltså?Klicka för att utvidga...