Precis, det var iaf vad jag minns det som att jag såg när jag kollade snabbt på telefonen.Lauda 777 skrev:I first?Klicka för att utvidga...
Precis, det var iaf vad jag minns det som att jag såg när jag kollade snabbt på telefonen.Lauda 777 skrev:I first?Klicka för att utvidga...
Nu tog jag bara första bästa alternativ jag hittade, finns garranterat flera.Lauda 777 skrev:I first?Klicka för att utvidga...
Håller med, å andra sidan är det väl orimligt att det skulle kosta dryga 11papp för två pers till SIN i biz?FilipJ skrev:Har SK IT jobbat extra åt SWISS? Det här gillar jag interiset för 2 personer i business stämmer inte enligt deras "offers" sida. Det visar i själva verket priset per person. Var på väg att gå bananas här.Visa bifogad bild 114847Men priset för 2 i First stämmer på motsvarande sida under "Offers"...Visa bifogad bild 114848Klicka för att utvidga...
Ja, men att de skulle vara konsekventa i detta sammanhang hade varit snyggt.squeezen skrev:Håller med, å andra sidan är det väl orimligt att det skulle kosta dryga 11papp för två pers till SIN i biz?Klicka för att utvidga...
plover skrev:Mycket bra villkor, enda funderingen är ju att det är nattflygningar i first, känns lite borrkastade pengar. First.är ju en dagtidsupplevelse med bubbel o hummer typ, men business är inte fy skam och du sover kanon där också.Klicka för att utvidga...
Tostarp skrev:Någon som kollat om erbjdandet även gäller från CPH?Klicka för att utvidga...
Tostarp skrev:LolDet är iofs härligt att se andra jobba...Klicka för att utvidga...
plover skrev:Någon som provat ajohannesburg i oktober ? vädret, vad gör man en vecka om vi gillar mat, vin och lite sol/bad ? golf också såklart.Klicka för att utvidga...