Delhi till Shanghai enkelresa i juni

teachme

New member
Varifrån vill du börja din resa? Jag reser från Bhubaneswar, antagligen via Delhi eller Bombay

Var är din destination? Shanghai

När vill/behöver du resa ut? 6 juni +/- 1 dag (6:e eller 7:e juni helst, möjligen på kvällen den 5:e juni)

Hur många personer som skall resa? En person

I vilken kabinklass? Economy

Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance

Vad är din budget? 5000 från Delhi

Vad är det viktigaste för dig? Kort restid, lågt pris

Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Har ingen emot att mellanlanda i ex. Bangkock eller inrikes i Kina så länge det är relativt korta mellanlandningar.

Det går flera inrikesflyg till Delhi med IndiGo vilket verkar vara det enda sunda alternativet från Bhubaneswar. Väl i Delhi finns det flera valmöjligheter t.ex. med Air India och Air China men jag är lite oerfaren så hittar inget bra alternativ med en dräglig restid. Behöver vara i Shanghai den 6:e på eftermiddagen, om inte det är möjligt. Från Dehli till annan bra Shanghai-hub skulle funka fint men vet inte var det kan tänkas vara.

Bästa jag hittat:

Matrix - ITA Software

Matrix - ITA Software

Tacksam hjälp!

Välkommen till BusinessClass, teachme!

Du kan inte länka till sökresultatet på ITA Software. (Denna funktion försvann när de uppgraderade systemet)

Om du vill visa sökresultat, behöver du ta en screenshot och ladda upp här.

Resan med Malaysian ger dessutom 280 Tierpoints om du har ett British Airways kort, dvs nästan halvvägs till silver.

Tyvärr kan jag inte åka tidigare än på kvällen den 5, så två av simon_says91 föreslagna är inte möjliga och i dessa dagar väljer jag bort Malaysian.. så verkar få bli Thai Airways för 5300 - har EB också så trevligt med lite mer poäng...

Back